feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Butterfly Fly Away - Miley Cyrus And Billy Ray Cyrus

標籤:


網址:
http://www.youtube.com/watch?v=KrL8ndJRgcQ


↑↑↑音樂請手動開始,之後會自己循環(facebook 看不到)
僅供試聽


孟漢娜電影版的插曲【Butterfly Fly Away】
電影中麥莉和爸爸一起唱的歌。

我後來去看維基百科才知道電影中的爸爸也是她真的爸爸....@@
難怪看了電影好有感覺,好感動!!!

吉他的聲音好好聽
每一根弦 根根彈到我心裡 從小學就是了
一直不解吉他這聲音為什麼能這麼的讓我癡狂

蝴蝶,飛吧!!!

Butterfly Fly Away 中英文 歌詞

You tucked me in, turned out the light
你為我蓋被子,幫我關了燈
Kept me safe and sound at night
夜裡讓我有安全感
Little girls depend on things like that
小女孩就是要像這樣依賴著
Brushed my teeth and combed my hair
幫我刷牙,幫我梳頭
Had to drive me everywhere
開車帶我到每個地方
You were always there when I looked back
當我回頭時你總是在那
You had to do it all alone
所有的事情你一肩扛起
Make a living, make a home
撐起生活,賺錢養家
Must have been as hard as it could be
那一定十分艱難吧



And when I couldn't sleep at night
當我無法入睡時,
Scared things wouldn't turn out right
可怕的事情也不會來
You would hold my hand and sing to me
因為你握著我的手對我唱歌

Caterpillar in the tree
毛毛蟲在樹上
How you wonder who you'll be
你或許疑惑自己將會成為什麼
Can't go far but you can always dream
你不能天馬行空,但是你可以天天作夢

Wish you may and wish you might
許下你的願望,我祝福你
Don't you worry, hold on tight
不要擔心,堅定意志
I promise you there will come a day
我保證這天定會來臨
Butterfly fly away
蝴蝶,飛吧

Butterfly fly away (Butterfly fly away)
蝴蝶,飛吧(蝴蝶,飛吧)
Got your wings, now you can't stay
你擁有了翅膀,不能夠再逗留
Take those dreams and make them all come true
隨著夢想飛翔,讓這些夢成真

Butterfly fly away (Butterfly fly away)
蝴蝶,飛吧(蝴蝶,飛吧)
You've been waiting for this day
你一直等著這天的到來
All along you know just what to do
你能夠自主知道要做什麼

Butterfly, Butterfly, Butterfly
蝴蝶啊,蝴蝶啊,蝴蝶啊
Butterfly fly away
蝴蝶,飛吧

Butterfly fly away
蝴蝶,飛吧

Butterfly fly away
蝴蝶,飛吧

文章引用自:
感謝作者同意轉載!






0 意見:

張貼留言